prietenie

Ce frumos este cand te trezesti intr-o buna zi si vezi ca nu mai ai nici un prieten,nimeni pe care sa te bizui,nimeni care sa te asculte,nimeni caruia sa-i pese de tine.Ei bine…acum am inteles ca defapt prietenia ca si iubirea este un sentiment/stare care este foarte greu de ajuns,tu nu ai decat impresia ca ai prieteni,defapt nu-i ai,nu exista asa ceva.Multi se dau prietenii tai doar pentru ca vor ceva de la tine,altii se dau prietenii tai doar pentru ca le place anturajul tau,ca e cool sa fii cu ala si cu ala,altii doar pentru a face putin misto de tine, pentru a te injosi.
Sincer eu ma deschid mai bine in fata unui necunoscut decat in fata unui prieten.Necunoscultul nu te stie,nu-i pasa de tine,nu-ti site viata cu suisurile si coborasurile ei,in schimb iti da niste sfaturi bestiale pe care le poti aplica peste tot.”Prietenul”,in schimb, te stie cum faci,cum reationezi,iti stie defectele,calitatile,punctele slabe si forte,si actioneaza dupa bunul plac.Greseala mea cea mai mare , pe care nu cred ca o voi redresa prea curand este ca am incredere in oameni,in amici,pentru ca si eu la randul meu sunt o persoana de incredere careia nu-i place sa i se faca vreun rau deci nici nu face rau.Din pacate nu toata lumea gandeste asa si  cauta sa-i fie ei bine(nu contrazic ca nu fac si eu asta dar cu anumite limite care includ si persoanele de langa mine)iar prea putine persoane in ziua de azi iti poarta sentimentul acesta divin de prietenie (ca pana la urma tot sentiment este) ca sa faci si tu asa.Cred ca e mai bine sa fii egoist ca ceilalti pentru ca numai asa ajungi TU mare in viata…dar…totusi…nu cred ca as putea face asta…Este cel mai bine sa nu pui la suflet toate rahaturile care ti se intampla pentru ca numai asa te vei axa pe ce te intereseaza si numai asa iti va fii TIE bine.Sunt cuvinte mari pe care nici eu nu le aplic dar incerc cat de mult sa ma ghidez dupa ele.
Cu astfel de prieteni ti se epuizeaza increderea iar atunci cand va aparea in viata ta o persoana care cu adevarat merita asta nu i-o vei acorda nemaiavand incredere in nimeni.Multi fac greseala asta printre care ma numar si eu.Intotdeauna am dat la o parte persoanele care au tinut la mine si care m-au ajutat fara sa constientizez.Cu ocazia asta tin sa le multumesc si sper sa nu ma uite pentru ca nici eu nu-i voi uita.
Toate acestea vi le povestesc pentru ca de curand mi s-au intamplat niste chestii oribile legate de prietenie.Probabil le voi povestii cu alta ocazie,acum sunt prea deprimata pentru asta.
Ma rog…acum am invatat in sfarsit ca un prieten adevarat ”te vegheaza” din umbra nu ”te injunghie din umbra” iar increderea ta trebuie data numai persoanelor care iti dovedesc ca merita cu adevarat.

Despre artaluitheo

nothing special
Acest articol a fost publicat în retardare, sentimente și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu